Όσα χρειάζεται να γνωρίζετε για το νέο SAMSUNG Galaxy S21 Ultra

Πάνω από 240 εταιρείες σταμάτησαν τη διαφήμιση στο Facebook
Η καμπάνια #StopHateForProfit ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να σταματήσουν τις διαφημίσεις στο κοινωνικό δίκτυο τον Ιούλιο του 2020, και περισσότερα από 400 brands το έκαναν.
Το μποϊκοτάζ της διαφήμισης στο Facebook ξεκίνησε, καθώς περισσότερες από 240 εταιρείες, που αντιπροσωπεύουν περισσότερες από 400 μάρκες, “πάτησαν παύση στο μίσος”. Η εκστρατεία #StopHateForProfit, ξεκίνησε τον περασμένο μήνα από μια ομάδα οργανώσεων πολιτικών δικαιωμάτων, και ενθαρρύνει τις επιχειρήσεις να σταματήσουν τη διαφήμιση κατά τη διάρκεια του Ιουλίου του 2020 σε αλληλεγγύη με τις «αμερικανικές αξίες ελευθερίας, ισότητας και δικαιοσύνης».
Την πρώτη ημέρα συμμετείχαν οι Adidas, Ben & Jerry’s, Coca-Cola, Dashlane, Honda, Levi’s, Mozilla, Patreon, REI, Target, The North Face και Verizon, ανάμεσα σε εκατοντάδες άλλες παγκόσμιες, εθνικές και τοπικές μάρκες. Μην περιμένετε αναδυόμενα παράθυρα για φορητούς υπολογιστές Best Buy, πτυχία DeVry University ή σακίδια Herschel Supply Co. Απολαύστε ένα μήνα χωρίς διαφημιστικές εκστρατείες και προσφορές.
“Η εκστρατεία είναι μια απάντηση στη μακρά ιστορία του Facebook που επιτρέπει ρατσιστικό, βίαιο και ψευδές περιεχόμενο, να τρέχει ανεξέλεγκτα στην πλατφόρμα του”, ανέφερε η ΑDL (οργάνωση κατά της δυσφήμησης) σε ανακοίνωση τύπου τον Ιούνιο. Η ADL συνεργάστηκε με το NAACP, την Sleeping Giants, την Color of Change, την Free Press και την Common Sense καλώντας για αλλαγή. Συγκεκριμένα, μια αλλαγή σε ότι κάνει το Facebook με τα ετήσια έσοδα των 70 δισεκατομμυρίων δολαρίων – το 99 τοις εκατό τον οποίων προέρχεται από τη διαφήμιση, και ισχυρίζεται ότι το κοινωνικό δίκτυο “έκλεισε τα μάτια στην κατάφωρη καταστολή που γινόταν στους ψηφοφόρους στην πλατφόρμα του”. Το Facebook εν τω μεταξύ δηλώνει ικανοποιημένο λόγω του ότι πέρυσι οι 100 κορυφαίοι διαφημιστές του αντιπροσώπευαν λιγότερο από το 20% των συνολικών εσόδων από διαφημίσεις, ανέφερε το Reuters.
“Η εκστρατεία θα οργανώσει εταιρική και δημόσια πίεση”, δήλωσε η ADL, “για να απαιτήσει από το Facebook να σταματήσει να δημιουργεί έσοδα από διαφημίσεις με hateful περιεχόμενο, να παρέχει περισσότερη υποστήριξη σε άτομα που αποτελούν στόχο ρατσισμού και μίσους, και να αυξήσει την ασφάλεια για ιδιωτικές ομάδες στην πλατφόρμα. “
Ορισμένες εταιρείες κάνουν ακόμη περισσότερα: Η εταιρεία Unilever υποσχέθηκε να αναστείλει όλες τις διαφημίσεις που στοχεύουν τις ΗΠΑ στο Facebook, το Instagram και το Twitter έως το τέλος του έτους. “Αναγνωρίζουμε τις προσπάθειες των συνεργατών μας, αλλά πρέπει να γίνουν πολλά ακόμη”, ανέφερε σε δήλωση η εταιρεία, η οποία κατέχει πάνω από 400 brands (συμπεριλαμβανομένων των Breyers, Comfort, Dove, Hellmann και Lipton).
Τα Starbucks, αν και δεν περιλαμβάνονται στην εκστρατεία Stop Hate For Profit, ανακοίνωσαν ότι θα θέσουν σε παύση τη διαφήμιση σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, ενώ συνεχίζουν τις συζητήσεις με media συνεργάτες και οργανώσεις πολιτικών δικαιωμάτων. “Πιστεύουμε στην ένωση των κοινοτήτων, τόσο προσωπικά όσο και διαδικτυακά και θα σταθούμε μαζί απέναντι στη ρητορική μίσους”, δήλωσε ο όμιλος. “Ταυτόχρονα πρέπει να γίνουν περισσότερα για τη δημιουργία φιλόξενων διαδικτυακών κοινοτήτων και τόσο οι ηγέτες των επιχειρήσεων όσο και οι υπεύθυνοι χάραξης πολιτικής, πρέπει να συνεργαστούν για να φέρουν την πραγματική αλλαγή.”
Το αυξανόμενο ενδιαφέρον για το μποϊκοτάζ συγκέντρωσε την προσοχή του Facebook. Ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg αναφέρθηκε στα σχέδια για την άρση ψευδών ισχυρισμών σχετικά με τις τοποθεσίες ψηφοφορίας πριν από τις εκλογές του 2020, και σχεδιάζει επίσης να αρχίσει να αντιμετωπίζει υπερβατικές θέσεις από πολιτικούς, αφαιρώντας ορισμένες και επισημαίνοντας άλλες.